Stöd för de flesta system

Mindre administration och bättre kundbild

Med ett klick kan användare synka information mellan ert affärssystem och Lime CRM, och se till att uppdaterad kunddata finns i båda systemen. Därmed kan exempelvis kundtjänst se bokförda fakturor och fakturarader vid kontakt med en specifik kund, och säljare överblicka och utvärdera kundrelationen.

Snacka med oss

Funktioner för en enklare vardag

  • Lägg till nya kunder i ditt affärssystem med ett klick i Lime CRM.
  • Kundnumret som skapas i ERP-systemet förs automatiskt in i Lime CRM och används för att synka fakturor mellan systemen
  • Se alla bokförda fakturor och fakturarader direkt i Lime CRM.
  • Visuella diagram presenterar bokförda fakturor direkt på företagskortet i Lime CRM. Jämför enkelt fakturering av en kund år för år, månad för månad eller kvartal för kvartal.
  • Fält för att överblicka företagets omsättning innevarande och föregående år

Boosta er orderhantering

Vässa din Connector med fler funktioner.  Vårt tillägg ERP Order synkroniserar orderrader mellan Lime CRM och ditt affärssystem. Tillägget gör det bland annat möjligt att skapa ordrar direkt i Lime CRM och att generera automatiska fakturor.

Gör affärssystemet till Master

Tillägget ERP Master gör ditt affärssystem till ”herre” över kundinformationen. Skapa och uppdatera kunder i ditt ERP-system – allt synkroniseras automatiskt med Lime CRM. Du kan dessutom fortfarande lägga till nya kunder i Lime CRM.

Kontakta oss