Vi på Lime har jobbat med CRM i över 30 år. Genom åren har många företag och organisationer gett oss förtroendet att vara deras CRM-leverantör. Det är vi givetvis väldigt stolta över och vi har lärt oss massor längs vägen. Vi är riktiga CRM-experter och hjälper dig gärna med ditt nästa CRM-system.
CRM-system som attraherar kunder
Vill du att ditt företag ska fördubbla antalet nya kunder som blir lojala kunder, redan under det första året? Lime CRM fungerar som en kundmagnet – det drar kunderna till dig och får dem att stanna.
Testa gratisNöjda kunder är det bästa vi vet
Användarvänligt och visuellt CRM-system
Lime CRM är ett CRM-system som du faktiskt kommer att använda – och älska. Här hittar du allt du kan förvänta dig av ett CRM-system: historik, kontakter, ärendehantering, affärer, marknadsaktiviteter och att göra-uppgifter.
Spana in vår sida Vad är CRM? för att få en bättre förståelse för varför du ska jobba med CRM.
Varför CRM-system från Lime?
Lång erfarenhet
Med över 30 år i branschen och mer än 250 installationer av Lime CRM per år, har vi mycket erfarenhet att luta oss tillbaka på. Det betyder trygghet för dig.
Skräddarsydda branschlösningar
Erfarenhet ger kunskap. Våra genomarbetade CRM-system för olika branscher gör din vardag både enklare och mer effektiv.
Stor flexibilitet
Vårt CRM-system kan bli exakt så stort eller litet som dina behov kräver. Häng med och väx tillsammans med Lime CRM – det har mer än 1000 kunder redan gjort.
Allt från en leverantör
Vårt företag utvecklar, säljer och installerar allt, samt följer upp och ger support. Vi hjälper dig under hela resan med ditt CRM-system.
Kundservice som rekommenderas av 98,7%!
Fina kunder och en bra produkt förtjänar riktigt bra support. Om du ringer till oss och vår kundservice inte hinner svara – då ringer det ut till alla andra på företaget. Kanske är det därför 98,7% av 4297 personer i kundundersökningen rekommenderar andra att kontakta vår kundservice?
Resultat av CRM
Effekterna av CRM beror på bransch och verksamhetens storlek. Men generellt kan du förvänta dig de här resultaten när du investerar i ett CRM-system och arbetar med CRM.
Tidsbesparingar
Med kundinformationen organiserad och samlad på ett ställe slipper medarbetarna leta efter siffror, namn eller uppgifter utspridda på olika informationsöar.
Minskad sårbarhet
En annan effekt av att samla all kundinformation i ett system är att din verksamhet tar kontroll över relationerna och blir mindre beroende av enskilda medarbetare.
Lojalare kunder
Att få nöjdare kunder är ett vanligt mål när man investerar i ett CRM-system. Lyckas din verksamhet med det blir effekten en högre retention rate – kunderna stannar kvar, alternativt återkommer, och blir mer lojala.
CRM-system = hög ROI!
Ett CRM-system och effekterna det ger innebär nästan alltid resultat på sista raden. Faktum är att ett CRM-system i snitt ger tillbaka åtta gånger pengarna du investerar, enligt Nucleus Research (Report 0128, 2014).