Vi håller dig i handen
På Lime gör vi allt själva: utveckling, sälj, införande och support. Med vår mångåriga erfarenhet och expertis i ryggen får du stöttning och guidning under hela din CRM-resa.

De första mötena
Att identifiera behov, förankra CRM-projektet internt och utvärdera leverantörer är inte lätt. Våra CRM-experter delar gärna med sig av best practice från andra bolag, svarar på frågor och hjälper er sätta ramarna för ett framgångsrikt projekt

“Lime CRM kändes direkt som ett modernt, snabbt och mycket smidigt verktyg. Dessutom kände vi att Lime som företag förstod vår verksamhet, gav oss mycket god input, och framförallt: de sålde ett färdigt system, inte en massa konsulttimmar.”
Peter Sandell, sälj- och avtalsansvarig, HSB Malmö
Läs mer om våra kunderNär du blir kund hos oss
Nu börjar det roliga – ni ska få ert eget Lime CRM! Basen ser likadant ut för alla bolag, men utifrån era unika behov skapar vi er personliga twist. Våra projektledare drar i trådarna och våra applikationskonsulter ser till att allt det tekniska kommer på plats.

Använda och utveckla
När är ert CRM-projekt är avslutat så börjar vardagen. Vi finns tillgängliga för teknisk support och följer upp hur det går för er. Vill ni ha extra hjälp med att förändra beteenden, utveckla systemet eller mer utbildning ordnar vi det.

“Lime är duktiga på att utbilda och stötta sina kunder. En underbar användarsupport och mycket digitalt utbildningsmaterial underlättar både för mig som administratör och för mina kollegor. Slutresultatet blir ett CRM-system som verkligen används.”
Pernilla Axflo, analytiker, Curonova Consulting AB
Läs mer om våra kunderSupport som rekommenderas av 98,7%!
Ett bra CRM och fina kunder förtjänar god service och uppföljning. Om du ringer till oss svarar vår kundservice vanligtvis inom två-tre signaler. Det kan vara en av anledningarna till att 98,7% av 4297 personer i vår kundundersökning 2018 rekommenderar andra att kontakta vår kundservice.
Lär dig mer om oss