Sitter du i kundtjänst, har tekniker som är ute på fältet eller vill du bara hålla koll på varför kunden hör av sig? Vi har systemet för dig!
Få koll på dina kunder med ett kundhanteringssystem
Att ha koll på sina kunder är en grundförutsättning för att kunna arbeta med kundvård. Faktum är att undersökningar visar att för varje procent som kundnöjdhet ökar så ökar omsättningen med 5%.
Boka demoNöjda kunder är det bästa vi vet
Visste du att nöjda kunder är lojala kunder?
Hur bra din produkt än är så händer det att du behöver hjälpa dina kunder. Det kan t.ex. handla om support på en mjukvara eller maskin eller något så enkelt som hjälp med en leveransadress. För att underlätta din vardag har vi utvecklat en CRM-lösning som kommer göra precis detta och hjälpa dig i arbetet mot nöjdare kunder.
Läs mer om fördelarna med CRM här.
Så här kan Lime CRM hjälpa dig
Automatisk inläsning av ärenden
Med Lime CRM har du en automatisk inläsning av ärenden i systemet, till exempel från en hemsida eller från en e-post. Allt för att göra service och kundvård så enkelt som möjligt.
Kategorisering
För att snabbt kunna delegera uppgifter och ansvar till rätt person, har du möjligheten att kategorisera ärenden precis som du vill.
Visuell översikt
Genom att använda färgkodning får du en visuell översikt över ärenden i systemet och deras prioritet.
Hantera ärenden
Koppla ett ärende till en specifik kund, ett projekt eller en hårdvara.